PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramistyczna Wieza Babel??? › Re: Programistyczna Wieza Babel???
    From: "Jaytee" <j...@j...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programistyczna Wieza Babel???
    Date: Sat, 5 Jul 2003 15:39:10 +0200

    " marek9993" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:be6386$690$1@inews.gazeta.pl...
    > Przegladajac oferty w pl.praca.oferowana, coraz czesciej spotykam
    sie z
    > oczekiwaniami pracodawcow i zleceniodawcow, dotyczacymi konkretnych
    a blizej
    > mi nie znanych jezykow programowania.

    Wszystkiego znac nie mozna :-)

    > Czy ta zwiekszajaca się niemal z kazdym
    > tygodniem ich liczba wynika w koniecznosci, czy jest pokrewna z
    typowo
    > polskim &#8222;zespolem jeszcze szybszego auta&#8221;, dotyczacym
    sprzetu informatycznego?

    Ja osobiscie nie zauwazylem zeby ta liczba jezykow sie jakos
    zwiekszala.
    Moze poprostu trafiles na taki okres gdy firmy poszukuja wiecej osob
    do mniej
    popularnych jezykow.

    > Czy zakladaja, ze nie mozna byc dobrym z wszystkiego, mozliwa jest
    szybka
    > reakcja szukajacych pracy programistow na ta "spirale zbrojen" w
    zakresie
    > jezykow programowania?

    Zasadniczo jak juz wiesz co to jest programowanie i masz chociaz
    ogolne pojecie
    o metodach programowania to nauka kazdego nowego jezyka jest kwestia
    paru dni do paru tygodni pisania jakiegos konkretnego programu.
    Same jezyki programowania sa proste, tu niewiele trzeba sie uczyc,
    problem polega na
    roznorodnosci systemow operacyjnych i dodatkowym oprogramowaniu typu
    bazy danych, gdzie rzeczywiscie trzeba sie wglebic i poznac
    specyficzne cechy.

    Pozdrawiam!

    Jaytee