PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramistyczna Wieza Babel??? › Re: Programistyczna Wieza Babel???
  • Data: 2003-07-07 20:10:38
    Temat: Re: Programistyczna Wieza Babel???
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marek9993 napisał:

    > Kto generuje takie zapotrzebowanie zakladajac, ze wiekszosc pracodawcow nie
    > jest informatykami? Doradcy? Jezeli tak, to do czego to doprowadzi, jezeli
    > coraz wiecej podmiotow musi wymieniac dane miedzy soba i z administracja
    > panstwowa? Czy doradcami sa glownie pasjonaci i fanatycy nowosci za cudze
    > pieniadze? Jezeli cos w necie ma sluzyc tylko do ogladania, to moze byc
    > zrobione nawet plakatowka na ekranie, ale jezeli ma byc jakas wymiana danych,
    > a jeden uzywa PHP i MySQL, inny uzywa Oracle, inny SAP/R3, a jeszcze inny
> [...]

    txt sformatowane do *.csv???? ;) Nie jest tak źle. Doradcy nie są
    pasjonatami - Oni muszą wcisnąć klientowi Wiedzę - interes się kręci,
    dopóki jest co sprzedawać, a jak nie ma, to się wymyśla coś nowego.
    Czasami myślę, że to przykład wirtualnej rzeczywistości - firmy i tak i
    tak korzystają ze starych [sprawdzonych] rozwiązań, a nowych używają, bo
    tak wypada. ;)

    Flyer