PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista - pytania › Re: Programista - pytania
    From: Andrzej <k...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programista - pytania
    Date: Mon, 28 Jan 2008 12:04:04 +0100

    Al pisze:

    > 2. Trudno mi okreslic poziom swoich umiejetnosci dlatego pytam, czy mam
    > szanse dostac prace jako programista C++ ( lub innego jezyka) i czy poradze
    > sobie jesli do tej pory mam za soba 12 lat niekomercyjnego programowania i
    > jakies 5 lat w C++, a najbardziej dokonoczony program to aplikacja napisana w
    > C++/Qt do zarzadzania baza danych Firebird (cos jak IBConsole, zakladanie
    > tabel, edycja, wykonywanie zapytan).

    Problem jest taki, że często tworzy się albo właśnie takie proste
    aplikacyjki i nie wynika się w duże systemy - bo to wymaga uruchomienia
    całego aparatu inżynierii oprogramowania - albo tworzy się systemy dla
    firmy, gdzie podpisuje się klauzulę tajności.

    Czasem warto napisać projekcik duży, dla samego siebie, zdobyć wiedzę -
    bo jest ona dość odmienna - i wtedy mieć ładną podkładkę.

    Szukający lepszej pracy c# - owiec :-)

    Pozdrawiam,