PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista - pytania › Re: Programista - pytania
  • Data: 2008-01-30 19:42:45
    Temat: Re: Programista - pytania
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Al" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:fnqefd$4om$1@inews.gazeta.pl...
    > jaQbek <j...@s...eu> napisał(a):
    > Nie pisalem ze 5 lat komercyjnie. Niedawno skonczylem studia,
    A to się nie zrozumieliśmy. Bo zrozumiałem, że masz 12 lat doświadczenia w
    programowaniu, w tym 5 jako zawodowy programista. Skoro jednak zrobienie klienta
    do Firebirda to była praca na studiach, to zwracam honor.

    >a wczesniej nie pracowalem w zadnej firmie.
    Szkoda

    > Tak wiec moje doswiadczenie podsumowalem tylko niekomercyjnie i pytalem o
    > szanse na rynku.
    Przede wszystkim w każdym LM chwal się tym, co zrobiłeś, co umiesz, jakie masz
    mocne strony. Poza tym zapewne masz jakieś 2 - 3 działki tematyczne, w których
    jeśli chodzi o progamowanie czujesz się najlepiej. Mam tu na myśli specyfikację
    typu klienta. Ja np. zawsze chciałem tworzyć duże systemy dla banków i w końcu
    trafiłem do firmy, gdzie się tym zajmuję. Zastanów się co lubisz i tam uderzaj.

    > Tak jak pisales, wlasnie obawiam sie ze mam mierna znajomosc jesli chodzi o
    > technologie biznesowe. I mam nadzieje ze w pracy bede mial okazje tego sie
    > nauczyc, a pracodawca nie bedzie zdziwiony, ze jako ktos, kto dlubal w domu
    > niewiele o tym wie.
    Spokojnie, jeśłi jesteś po studiach, to w pracy wielu rzeczy się nauczysz.
    Najważniejsze teraz, abyś wykazał się zdolnością do szybkiego opanowywania nowej
    wiedzy i umiejętności, oraz otwartością umysłu.

    > Co do mojego programu do zarzadzania baza, to zgodze sie ze nie jest to
    > wybitny program, raczej bez problemu go zrobilem, ale jest do zrobiony konca.
    I chwal się tym!
    Powiedz mi tylko, czy poza C++ znasz jakieś inne języki, technologie?