PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista - pytania › Re: Programista - pytania
  • Data: 2008-01-28 22:35:19
    Temat: Re: Programista - pytania
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Al pisze:
    > Witam,
    >
    > 1. Jak to jest. Ciagle czytam ze firmy potrzebuja programistow, nawet do
    > klepania kodu. Zlozylem CV do 12 firm, czekam juz tydzien i zero odezwu.

    Jestem trochę nie w temacie, ale 3-4 miechy to standard do momentu
    posadzenia przeciwności głowy na fotelu.
    Znany mi rekordzista to pół roku.

    Decyzja o stworzeniu nowego teamu czy powiększeniu istniejącego to
    inwestycja długoterminowa i nie dzieję się z dnia na dzień.

    O ile nie aplikowałeś do firemek typu "Ja i zięć" to manago pewnie i tak
    nie przeglądają aplikacji częściej niż raz na 2 tygodnie lub jak się
    kupka uzbiera.

    Ślij dalej i trzymaj garnek pod ręką.

    Pzdr.