PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista java zarobki Irlandia › Re: Programista java zarobki Irlandia
  • Data: 2007-11-16 20:33:24
    Temat: Re: Programista java zarobki Irlandia
    Od: yale <N...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ^^^^
    > No comment.

    Ale o co biega? Może pracuje w małym mieście a stawka (netto)
    wynegocjowana 2,5 roku temu i zamiast żalić się głosuje nogami (zmienia
    prace)?

    Ja ze swojej strony dodam: 40000EUR/month (brutto) to jest taka
    przeciętna kwota (ale uparte stwierdzenie non-JEE może utrudniać
    poszukiwanie pracy). Kwotę tą traktuj jako dobrą podstawę bo i oferty za
    25000 też widywałem (ale raczej dla ludzi z doświadczeniem ok 1 rok)

    Zaraz mnie tu zjadą "fachowcy", że za tyle to im się rano nie opłaca
    wstawać. Ja dodam że bariera pomiędzy zarobkami PL a Europą (jeśli się
    dobrze wynegocjowało umowe w PL) nie jest już tak duża.