PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista bez wykształcenia technicznego. › Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
    Date: Sat, 9 Jun 2007 21:10:56 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 05 Jun 2007 21:58:45 +0200, Any User <t...@t...pl>
    w <f44f9k$269a$2@opal.icpnet.pl> napisał:

    > Na wykształcenie formalne wiele firm nie patrzy. Istotne są Twoje

    Firm - krzaków, które szukają 'wie Pan, tutja jest minimalna na
    papierze, a tutaj pod stołem drugie tyle, ale proszę się przypomnieć, bo
    mamy słabą płynność fiannsową, a i pracujemy po 12/24'.

    > umiejętności, oraz podejście do pracy. Jeśli umiesz szybko programować i
    > nie masz podejścia typowego dla wielu bywalców tej listy dyskusyjnej,

    Czyli takie firmy, jakie szukają debili typu any luzer.

    > tj. 8 godzin i do domu, choćby się wszystko waliło, ale raczej jesteś
    > skłonny do poświęceń, to jak najbardziej jesteś w stanie tyle zarobić.

    Lepiej wyjdziesz oddając 1/3 wątroby do przeszczepu za kasę - ból
    krótszy, wątroba ponoć się regeneruje.

    > Wracając jeszcze do wykształcenia prawniczego, to może być ono Twoim
    > atutem - programista znający się na prawie karnym, integrujący wiedzę,
    > na co można sobie w danej chwili pozwolić, z wiedzą programisty, to
    > naprawdę wartościowy nabytek.

    Phhh, od licencji są działy prawne, od tekstu prawa w sofcie jest
    czarnuch Copi Paste.

    ja czyli jakub
    Revoke.