PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista bez wykształcenia technicznego. › Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
    From: "john" <j...@y...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
    Date: Wed, 6 Jun 2007 22:01:51 +0200

    ale pieprzysz jak typowy lamer ze wsi, widac ze nie masz zielonego pojecia o
    pracu informatyka a tym bardziej programisty, taki fachowiec jest od tego
    zeby program dzialal dobrze i bez bledow a ile godzin pracuje to jest bez
    znaczenia, moze nawet pierdziec w stolek jak potrafi napisac odpowiadni
    program.