PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista PHP, SQL, JAVA, C++ / slask / zdalna

  • 1. Data: 2004-01-14 18:59:47
    Temat: Programista PHP, SQL, JAVA, C++ / slask / zdalna
    Od: "p...@o...pl" <p...@o...pl>

    Poszukuję do współpracy ludzi znających bardzo
    dobrze DHTML, JAVASCRIPT, PHP (SMARTY), SQL,
    Java, C# czy C++ (zarówno pod linux jak i windows).
    Oczywiście niekoniecznie wszystko na raz.

    Rzecz w tym, iż dysponuję nadmiarem zleceń, których
    z braku czasu nie jestem w stanie realizować.
    Chętnie wobec tego nawiążę współpracę z innymi
    osobami w celu wspólnej pracy nad projektami.

    Z formalnego punktu widzenia współpraca będzie
    się opierać na umowach o dzieło lub fakturach VAT.

    Interesują mnie wasze umiejętności, wiek i wykształcenie
    nie jest szczególnie istotne. Proszę o linki do
    wykonanych prac lub do portfolio. CV mile widziane,
    ale niekonieczne.

    Zgłoszenia proszę wysyłać na adres p...@o...pl
    Tylko osoby mieszkające na Śląsku - ze względu na
    konieczność, sporadycznych co prawda, osobistych spotkań.

    ps. przepraszam, że wysyłam na tą grupę, na pl.praca.oferowana
    moderator jednak nie puścił tego ogłoszenia.

  • 2. Data: 2004-01-15 06:35:37
    Temat: Re: Programista PHP, SQL, JAVA, C++ / slask / zdalna
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    p...@o...pl <p...@o...pl> wrote:

    > ps. przepraszam, że wysyłam na tą grupę, na pl.praca.oferowana
    > moderator jednak nie puścił tego ogłoszenia.

    Więc nie masz żadnego prawa umieszczać tutaj tego ogłoszenia.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 3. Data: 2004-01-15 10:00:32
    Od: p...@o...pl

    > Więc nie masz żadnego prawa umieszczać tutaj tego ogłoszenia.
    To może i Pan łaskawie powie, na jakiej grupie dyskusyjnej
    mam umieścić ogłoszenie o poszukiwaniu pracowników??

    Myślałem, że na pl.praca.oferowana, ale z jakichś formalnych
    względów nie zostało ono tam puszczone. Próbowałem zgadnąć
    dlaczego, zapoznałem się z FAQ, z którego dla mnie nic
    nie wynikło. Nie mogę podać nazwy firmy, bo nią nie jestem,
    forma współpracy też nie jest ściśle określona. Może czasami
    warto jednak trochę nagiąć te zasady i dać szansę ludziom
    nawiązać ze sobą kontakty. Wiele osób szuka obecnie pracy,
    ja ją chcę dać, chociaż nieformalnie, a Pan to utrudnia.

  • 4. Data: 2004-01-15 10:10:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    p...@o...pl wrote:

    > To może i Pan łaskawie powie, na jakiej grupie dyskusyjnej
    > mam umieścić ogłoszenie o poszukiwaniu pracowników??

    pl.praca.oferowana

    > Myślałem, że na pl.praca.oferowana, ale z jakichś formalnych
    > względów nie zostało ono tam puszczone. Próbowałem zgadnąć
    > dlaczego, zapoznałem się z FAQ, z którego dla mnie nic

    Widać niezbyt dokładnie zapoznał się Pan z FAQ.

    > ja ją chcę dać, chociaż nieformalnie, a Pan to utrudnia.

    Proszę wybaczyć, ale to naprawdę nie mój problem, że nie potrafi Pan
    umieścić w ogłoszeniu wymaganych informacji.

  • 5. Data: 2004-01-16 19:17:20
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > pl.praca.oferowana
    > Widać niezbyt dokładnie zapoznał się Pan z FAQ.
    > Proszę wybaczyć, ale to naprawdę nie mój problem, że nie potrafi Pan
    > umieścić w ogłoszeniu wymaganych informacji.

    mnie to nie dotyczy, nie jestem programistą
    ale w obecnej sytuacji gospodarczej w naszym kraju ..... nie miałbym nic
    przeciwko, gdyby takie ogłoszenia ukazywały się nawet w sklepie z wędlinami
    i na marsie a także w grupie pl.miłość .... w końcu chcesz komuś pomoc ...
    to oczywiście moje zdanie

    a swoja droga aaaaaaaa dzisiaj nie będę się kopal ... mam to w nosie ..
    przedstawiłem tylko swoje zdanie

    pozdrawiam
    fart

  • 6. Data: 2004-01-16 22:32:05
    Od: "dmft" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Więc nie masz żadnego prawa umieszczać tutaj tego ogłoszenia.

    Panie Przemyslawie

    Kazdy ma prawo pisac na te grupe.

    Niech Pan rozrozni pojecia prawo i obowiazek.

    Obowiazkiem Pana przedmowcy jest zachowanie tematyki grupy i jesli jego
    wypowiedz odbiega nieco od niej, w dobrze rozumianym interesie grupowiczow,
    jestem gotow ja zaakceptowac, czy sie to Panu podoba czy nie.

    Uzytkownik ma obowiazek nie zasmiecac grupy i nie spamowac jej, Mysle ze nie
    naduzyl tego wymogu.

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 7. Data: 2004-01-16 22:34:23
    Od: "dmft" <d...@o...pl>

> [...]

    jestem gotow ja zaakceptowac, czy sie to Panu podoba czy nie.

    Uzytkownik ma obowiazek nie zasmiecac grupy i nie spamowac jej, Mysle ze nie

    dmft

  • 8. Data: 2004-01-17 09:27:13
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    dmft <d...@o...pl> wrote:

    > Obowiazkiem Pana przedmowcy jest zachowanie tematyki grupy i jesli jego
    > wypowiedz odbiega nieco od niej, w dobrze rozumianym interesie grupowiczow,

    Nieco?!

    > jestem gotow ja zaakceptowac, czy sie to Panu podoba czy nie.

    Na szczęście jest jeszcze opis grupy, który nie zezwala na takie działania.
    Zresztą w najbliższym czasie zamierzam poddać pod głosowanie kontrowersyjny
    (dla niektórych) opis pl.praca.dyskusje

  • 9. Data: 2004-01-17 11:45:15
    Od: "Leszek Nie" <c...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    (...)

    > Proszę wybaczyć, ale to naprawdę nie mój problem, że nie potrafi Pan
    > umieścić w ogłoszeniu wymaganych informacji.

    Pańskim problemem jest mentorska dusza, by nie użyć tutaj celniejszych określeń. W
    czasie
    rozbuchanego bezrobocia, wydawało by się, że należy sobie pomagać na wszelkie
    sposoby, a
    ogłoszenia z propozycjami pracy powinny być szczególnie hołubione. To jasne, że nie
    mogło
    ono być zgodne z wymogami pl.praca.oferowana ponieważ nie może w nim być NAZWY FIRMY,

    który ogłoszenie daje. Ale do Pana nic nie dociera prawda? I tylko taki polskawy
    jadek
    pozostaje...

    nie pozdrawiam hodowcy kotów
    Leszek

  • 10. Data: 2004-01-17 12:18:41
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Leszek Nie <c...@g...pl> wrote:

> [...]
    FIRMY,
    > który ogłoszenie daje. Ale do Pana nic nie dociera prawda? I tylko taki polskawy

    Litości. Proszę przejrzeć archiwum. Powtarzałem już wiele razy, że nazwa
    firmy i adres firmy de facto nie są wymagane i znikną w najbliższej wersji
    FAQ. Reszta natomiast wymogów FAQ została dopisana na prośbę i po dyskusji z
    czytelnikami tej grupy. Jeśli chce Pan zaproponować jakieś zmiany w FAQ, to
    zapraszam.
    Jednakże jeśli chce Pan po prostu powtórzyć bicie piany i jakieś wydmuchane
    zarzuty pod adresem moderatora (który w żaden sposób nie 'cenzuruje'
    ogłoszeń), to chyba nie ma sensu.