PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista PHP › Re: Programista PHP
  • Data: 2008-04-01 12:34:31
    Temat: Re: Programista PHP
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:7594ee2c-7623-462b-8655-7f70d0f95f1c@a70g2000hs
    h.googlegroups.com
    l...@g...com <l...@g...com> pisze:

    > no tak, brak argumentu to trzeba sie do czegos przyczepic, brawo
    Ja ci niczego nie chcę kontrargumentować, bo w jakiejś mierze masz
    słuszność, a reszta to dyskusja o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad
    Świętami Wielkanocnymi.
    Ale skoro usiłujesz komuś bez sensu przypisywać całkowity brak doświadczenia
    i wiedzy specjalistycznej to ja ci wskazuję, że tobie brak elementarnej.
    Nie masz zatem powodów do samopodziwu.

    --
    Jotte