PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista PHP › Re: Programista PHP
  • Data: 2008-04-01 20:57:00
    Temat: Re: Programista PHP
    Od: the_foe <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 Mar 2008 15:57:43 -0700 (PDT), l...@g...com napisał(a):

    > brak wiedzy, nie wiesz, to nie piszesz, a poza tym wykazujesz sie
    > brakiem nawet jakiegokolwiek ZNIKOMEGO doswiadczenia. wyciagac takie
    > puste wnioski. panie kolego pasowaloby w pierwszej kolejnosci napisac
    > cos w c, potem napisac w c++ z uzyciem OO, a nastepnie prownac jak to
    > sie pisze w javie oraz w c#. a c i c++ beda sie 3mac poki co, bo
    > daaawno temu ludzie przewaznie w tych jezykach pisali, no i powstalymi
    > projektami musi ktos zajomowac/konserwowac.

    prosze sie nie podniecac, bo zylka peknie i po co? Najpierw prosze nauczyc
    sie czytac. Nigdzie nie porowywalem samego jezyka, tylko metodologie
    kompilacji. Nie akceptuje koniecznosci instalacji srodowiska
    uruchomieniowego. Stad moje osobiste zdziwienie ze jakos to sie przyjmuje.
    Skladnia C jest jak najbardziej swietna bo ja znam. I kazdy kto programuje
    w C# robi to dlatego ze zna C - co jest chyba logiczne nawet dla Pana.
    Tylko jesli ktos chce uzyskasc niezaleznosc platformowa to po co to wszytko
    - C# jest bez sensu.
    Kwestionowalem sama logike mojego wlasnego rozumowania a nie rzeczywistosc.
    I na prawde trudno mi uwierzyc ze ma Pan cokolwiek wspolnego z
    programowaniem kiedy Pana ortografia jest na poziomie slabego
    gimanzjalisty.