PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista PHP › Re: Programista PHP
  • Data: 2008-04-02 16:14:52
    Temat: Re: Programista PHP
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer wrote:
    [...]
    > C# jest po to by aplikacje, które są "graficznymi nakładkami na DB"
    > klepać w 10% dotychczasowego czasu. Tak samo VB.

    Chyba bardzo, ale to bardzo uogólniasz kolego.
    Poza tym w każdym języku trzeba umieć pisać i jak dla mnie
    za bardzo przykładacie wagę do literek typu C, C++ niż samego
    programowania jako takiego. Kod spaghetti może napisać
    każdy średnio mający wspólnego z programowaniem kolo -
    utrzymać go, poprawiać już nie, bo taki kod trzeba najczęściej
    przepisać od nowa.