PracaGrupypl.praca.dyskusjeProcter&Gamble-test analitycznego myślenia? › Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    From: "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    Date: Tue, 10 Sep 2002 15:08:13 +0000 (UTC)

    Zdalam, zdalam, zdalam tescik!!!! W grupie 13 osob zdalo 5, w tym ja. Potem
    troche czekania i 30 minut rozmowy o osiagnieciach, dotychczasowych
    doswiadczeniach, wizji kariety i przyszlosci. Za tydzien odpowiedz, czy
    przechodzi sie dalej. Pozytywne jest to, ze jak sie zda ten test to mozna
    swobodnie aplikowac w przyszlosci na inne stanowiska bez zdawania tesciku
    drugi raz. Firam jest swietna, atmosfera wydaje sie byc cool. Jestem
    zmeczona, ale tez bardzo zadowolona. Humanisci tez potrafia. Nie bojcie sie
    testu, pytania sa podzielone na cztery czesci: rozumienie tekstu, analiza
    wykresu, analiza danych z tabeli oraz zadanka matematyczne. Czas jest glownym
    przeciwnikiem. Kalkulator moze nawet przeszkodzic, marnuje czas. Liczy sie
    zmysl analityczny, intuicja a jak sie nie zdarzy to trzeba strzelac.
    pozdraiwam wszystkich i dzieki za info i wsparcie
    BTW zap[raszam na moja strone o tematyce socjologicznej i nie tylko:
    www.kglizard.republika.pl
    Kamila