PracaGrupypl.praca.dyskusjeProcter&Gamble-test analitycznego myślenia? › Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    From: "rtb" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    Date: Sun, 8 Sep 2002 00:32:08 +0200

    Bylem, zobaczylem, przeszedlem (dalej)...

    > sprawdzic ile moge zrobic pytac z tego slynnego na cala Polske testu.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Serio? Kurcze, dobrze ze tego nie wiedzialem PRZED zdawaniem ;)

    > Szkoda tylko ze wiecej czasu spedzilem w pociagu niz w "stolycy".
    To tak jak ja :) Ale nie wspominam tych wyjazdow do Wawy zle, a bylo ich
    chyba z osiem w sumie.

    > Idacym - powodzenia! Kazdemy zycze by znalazl sie w tych 16,6% ludzi
    > przechodzacych do dalszych czesci.
    To bedzie MOJE spostrzezenie: rekrutacje prowadza caly czas (a nuz sie trafi
    ktos zaaaaajebisty), ale potrzebuja tylko osob wymienionych na swojej
    stronie "poszukujemy", no i ewentualnie pewnie informatykow. Wnosze to stad,
    ze duzo, duuuuzo lepsi ode mnie rowniez sie nie dostali.
    Zatem przejscie testu O NICZYM nie swiadczy - uprzedzam, zeby po przejsciu
    testu nie sluchac pierdol typu "to juz praca niemal pewna", bo sie mozna
    rozczarowac dostajac list (in English BTW) na pozegnanie.

    rtb