PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z wypowiedzeniem › Re: Problem z wypowiedzeniem
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Problem z wypowiedzeniem
    Date: Tue, 24 Jan 2006 19:24:10 +0100

    Pięknego dnia Sat, 21 Jan 2006 10:39:09 +0100, "HeFToL"
    <k...@w...pl> zakodował:

    >wymiarze 3,4 etatu. Przeszłam pomyślnie przez ten okres próbny i 16 stycznia
    >podpisałam umowę na czas okreslony - od 16 I do 31.12.2010 roku, równiez w
    >wymiarze 3,4 etatu.

    Jakim cudem na 3,4 etatu? To 27,2 godziny na dobę.

    >W obecnej firmie obowiązuje mnie dwutygodniowy okres wypowiedzenia. Jeśli
    >złożę wypowiedzenie we wtorek 24 stycznia, to od jakiego dnia będzie on
    >liczony??

    Skończy się 11 lutego.

    > W umowie jest napisane, ze przysługuje mi juz 16,25 dni/130 godzin
    >(w tym1,25 dnia/10 godzin za 2005 rok) urlopu wypoczynkowego.

    Jeżeli nie przepracowałaś jeszcze roku, to przysługuje Ci 1/12 x 20 za
    każdy ukończony miesiąc pracy.

    > Jesli moj nowy
    >pracodawca będzie wymagał mojej obecności od 1 lutego, to czy w starej
    >firmie mogę na ten okres wypowiedzenia wziąć urlop??

    Tylko za zgoda pracodawcy (za wyjątkiem 4 dni, które możesz wziąć na
    żądanie, bez jego zgody).

    > Zakładając, ze dostane
    >ten urlop, czy zatem w nowej firmie, w tym roku będę miała jeszcze możliwość
    >urlopu??

    Tak, po przepracowaniu każdego miesiąca 1/12 pełnego wymiaru urlopu
    (ale nie więcej, niż 100% pełnego wymiaru)
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded