PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z wynagrodzeniem › Re: Problem z wynagrodzeniem
    From: "Kamil" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Problem z wynagrodzeniem
    Date: Tue, 28 Oct 2003 15:26:09 +0100

    Obawiam sie ze nie latwo bedzie Ci rozwiazac ten problem samodzielnie.To
    dlatego, ze wszystko zalezy od widzimisie ( i uczciwosci twojego bylego
    szefa)
    Ja na twoim miejscu zwrocilbym sie do szefa osobisc z zapytaniem co sie
    stalo. moze to tylko przypadek ( w koncu dokumenty ZUSU doszly)

    Jesli to nie przypadek to masz do wyboru:
    -Prywatna firme windykacyjna - niestety trzeba placic (prowizja od
    sciagnietej kwot najczesciej)
    - Panstwowa Inspekcje Pracy - mandat - nie trzeba placic, dzialaja w miare
    szybko - skutkuje mandatem dla pracodawcy i nakazem wyplacenia
    wynagrodzenia.
    - Sad Pracy - w ostatecznosci, niestety moze potrwac

    To ze dostalas potwierdzenie wplat do ZUSu to dla ciebie duzy atut.
    Co do swiadectwa pracy to o ile dobrze pamietam jest siede dni na jego
    wydanie. Pracownik nie ma obowiazku o nie prosic, jego wystawienie to
    obowiazek pracodawcy. jesli poprosisz i nadal nie dostajesz to znow zostaje
    tylko Panstwowa Inspekcja Pracy. I drugi mamdat dla pracodawcy za uchylanie
    sie od obowiazkow.

    Dzialaj szybko. Im wczesniej zaczniesz... tym szybciej skonczysz, ale
    najpierw zadzwon/ idz spytac o co chodzi. {Tylko nie daj sobie zamydlic oczu
    tekstami ze juz za trzy tygodnie pieniazki beda)