PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z CV › Re: Problem z CV
    From: HERAKLES <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Problem z CV
    Date: Fri, 20 May 2005 14:29:27 +0200

    Marcin Wójcik napisał :

    > Witam
    >
    > Wlasnie jestem w trakcie przerabiania mojego cv i mam kilka problemow,
    > ktore nie wiem jak rozwiazac. Zaznaczam ze przeczytalem wiele roznych
    > poradnikow dotyczacych pisania cv ale nie bylo tam rozwiazania moich
    > problemow. Jesli to w czyms pomoze to pisze cv na rekrutacje do Tesco w
    > UK.
    >
    > 1. Po technikum przez rok studiowalem na politechnice (przerwalem studia z
    > powodow powiedzmy osobistych) potem skonczylem policealne studium
    > informatyczne. W dotychczasowym cv pomijalem ten rok studiow, ale wiem ze
> [...]
    1) Ja robię tak: zamiast pisać, że studiowałem kilka razy piszę Polibuda
    Łorsowska (wydz. taki i wydział taki). Ty natomiast zmieniałeś szkołe, i
    pewnie po roku wyleciałeś bo zamiast się chwilkę pouczyć leżałeś z browarem
    w parku. Też tak wyleciałem z pierwszych studiów(dobrze że tamten kierunek
    był do dupy). Jeżeli chodzi z jakich powodów przerwałem studia, to tłumaczę
    się, że pierwszy kierunek był do dupy, a drugi mi się znudził i wziołem się
    za to co mnie najbardziej interesuje, bez względu na przeszkody. Mówię
    jeszcze, że chce uprawiać moją pasję zawodowo i tyle. Zresztą oni i tak
    prawdy o tym broważe w parku się sami domyślają!
    2) ja wszelkie pracę na czarno bezstresowo wpisuję do CV, w końcu to nie
    jest PIT.

    --