PracaGrupypl.praca.dyskusjePriceWaterHouseCoopers › Re: PriceWaterHouseCoopers
  • Data: 2004-12-09 17:02:08
    Temat: Re: PriceWaterHouseCoopers
    Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktos wie jakie są warunki pracy w PwC ??
    > Chodzi mi o doradztwo podatkowe. Jakiego wynagrodzenia mozna sie
    spodziewac.
    > Ile sie pracuje i czy
    > prawda jest ze ich pracownicy pracuja do pozna. Czy placa za nadgodziny
    itd.

    ja aplikowalem do pracy w PriceWaterhouse w 1998 r.jeszcze przed polaczeniem
    z Coopers&Lybrand. Doszedlem do ostatniego etapu- rozmowy z partnerem,
    niestety nie powiodlo mi sie i zaluje... Ostatnio skladalem aplikacje do PwC
    ale odrzucili, pewnie biora do audytu tylko absolwentow, nie wiem... O ile
    mi wiadomo, placa na poczatku 4000 brutto, zadnych zaplat za nadgodziny,
    nadgodziny w okresie hot-period to standard, atmosfera -roznie-ale
    generalnie wyscig szczurow niestety...
    Pozdrawiam
    M.