PracaGrupypl.praca.dyskusjePriceWaterHouseCoopers › Re: PriceWaterHouseCoopers
  • Data: 2004-12-12 23:52:59
    Temat: Re: PriceWaterHouseCoopers
    Od: "majkel" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "amfora" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cpcsiq$4su$1@absolut.sgh.waw.pl...

    > Może nie konkretnie o PWC, ale o Wielkiej Czwórce ogólnie...
    > Patrząc krótkookresowo na czas i styl pracy i wynagrodzenie za nią to
    > value proposition jest raczej przeciętne. Pakiet socjalny czy bonusy
    > niewiele w ogólnym obrazie zmieniają. Ale... po awansie lub zmianie
    > firmy zaczyna się robić interesująco.
    > Wyścig szczurów? Raczej wśród młodych pracowników (głównie absolwentów).
    > Od pewnego pułapu stanowisk ludzie nie mają już kompleksów. :)

    Calkowicie sie z Toba zgadzam. Jest cos takiego ze pracuje sie po godzinach
    ale z drugiejs strony wiem od znajomych ze gdy powiedzieli zdecydowanie NIE
    i chcieli zmienic prace - dostali podwyzke. Koszt szkolenia nowych
    pracownikow jest zdecydowanie za wysoki. Pozatym pieerwsza praca w tak
    dobrze postarzeganej(nie znaczy ze dobrej) firmie to spory atut na rynku
    pracy i ciekawy punkt w zyciorysie. Ja chce tam pozostac nie wiecej niz rok
    / 2 potem zmiana banana .......