eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePrezentacja na rozmowę kwalifikacyjną › Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
  • Data: 2010-03-16 15:09:31
    Temat: Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Paps5merf" <5...@n...eu> napisał w wiadomości
    news:hno3at$7ps$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Órzytkownik "jacem" napisał:
    >>>> Gdyby kazano wam przyjść w piżamach na rozmowę, to też byście
    >>>> przyszli i robili
    >>> albo z gołą dupą ....
    >> A jakie to ma znaczenie dla klienta, który konsultuje się telefonicznie z
    >> call center?
    >> Niech oni by sobie nago tam siedzieli, byleby udzielali kompetentnych
    >> informacji.
    > call center i kompetentne informacje, błaaachacha:O)
    > po tej dyskusji rozumiem dlaczego pracują tam takie debile i skont oni ich
    > bioro:O)

    W większości wypadków jest tak jak piszesz.
    Praca niewdzięczna, niekompetentne, nisko opłacane panienki, irytacja klienta.
    Nie da się ukryć, że praca w call center do prestiżowych nie należy.

    Ale muszę uczciwie przyznać, że niekiedy spotykam się z kompetentną i miłą
    obsługą.

    I chyba wbrew obiegowej opinii, lepiej radzą sobie w tym zawodzie osoby
    względnie starsze, w średnim wieku (tak na moje ucho).


    j.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1