PracaGrupypl.praca.dyskusjePrezentacja na rozmowę kwalifikacyjną › Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    From: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    Date: Mon, 15 Mar 2010 20:13:44 +0000

    imho najlepiej będzie jak zastanowisz się gdzie są jakieś ważne punkty w
    twoim życiorysie.
    na przykład - pierwszy slajd to twoje zdjęcie i np z boku jakiś wstęp do
    tego jak chcesz siebie przedstawić - na przykład zamierzasz podkreślić
    że twoim atutem jest dobra organizacja pracy zespołu ludzi i dajesz
    jakiś rysunek. wg ciebie ludzie powinni działać jak roboty, albo być
    świetnie zgrani na żaglowcu w czasie sztormu. i do slajdu dajesz
    opowieść o sobie - nazywam się, urodziłem się w lipcu a dokładniej w
    drugiej połowie lipca, a dokładniej siedemnastego (cytat z "rejsu" jakby
    sie ktoś pytał) i podsumowanie slajdu - przyszedłem tutaj żeby
    powiedziec jak według mnie powinna wyglądać organizacja pracy.
    slajd drugi - litania swoich miejsc zatrudnienia i podkreślenie jakiś
    istotnych punktów - np zarządzania "zasobami ludzkimi" w poprzednich
    miejscach pracy.
    trzeci slajd - pokazanie swoich umiejętności dotyczących "podmiotu"
    twojej pracy, czyli np. sprzedaży, wsparcia technicznego, może
    informacji pogodowych.
    potem masz czas na powiedzenie czegoś więcej o organizowaniu i nadzorze
    pracy ludzi. Tu juz masz do popuszczenia wodze fantazji, ale warto
    pamiętać o celu - pokazaniu że to ty a nie ktokolwiek inny, to twoje
    stanowisko.
    i piąty slajd - podsumowanie. może zestawienie poprzednich punktów? moze
    uwypuklenie czegoś? no i nie zapomnij że na końcu prezentacji jest czas
    na zadawanie pytań.
    Pamiętaj o języku wypowiedzi, mowie ciała, i takich różnych rzeczach.
    Mów jak najnaturalniej bedziesz potrafił i to poćwicz.

    a sama prezentacja? ma podkreślać co mówisz. bo call center to nie
    miejsce w którym sie ogląda cokolwiek fizycznego, to miejsce w którym
    większość jest kreowana za pomocą głosu.