PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prezent dla kolegi z biura - najlepiej użyteczny

  • 1. Data: 2006-11-27 12:54:23
    Temat: Prezent dla kolegi z biura - najlepiej użyteczny
    Od: Bestseller <b...@S...pl>

    Witam,

    jaki prezent dać koledze biurowemu na urodziny? Biuro małe, budżet wyniesie
    ~40 zł. Najlepiej coś nie bardzo śmiesznego, ale także nie coś, co by mu
    się przydało np. tylko w pracy - aby miał z tego pożytek poza nią.

    Kłopot w tym, że nie wiemy czym interesuje się poza pracą i komputerami -
    pracuje jako grafik komputerowy. A prezentu związanego z pracą dawać nie
    chcemy - tak samo jak alkoholu.

    Mamy 1 dzień, więc wysyłkowo odpada. Napisałem bardzo ogólnie, ale może
    ktoś coś fajnego poradzi.

    Aby nie zostawić wątku martwego - ktoś zna jakieś śmieszne/ciekawe/żenujące
    sytuacje związane z prezentami w biurze - innymi słowy, czego nie dawać? ;>

    Pozdrawiam
    Bestseller

  • 2. Data: 2006-11-27 13:04:35
    Od: Piotr Kędziak <s...@e...com>

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 13:54:23 +0100, Bestseller napisał(a):

> [...]
    > ~40 zł. Najlepiej coś nie bardzo śmiesznego, ale także nie coś, co by mu
    > się przydało np. tylko w pracy - aby miał z tego pożytek poza nią.

    Jakby był większy budrzet to bym mu kupił bilet do UK lub Eire w jedną
    stronę ;)

    > Kłopot w tym, że nie wiemy czym interesuje się poza pracą i komputerami -
    > pracuje jako grafik komputerowy. A prezentu związanego z pracą dawać nie
    > chcemy - tak samo jak alkoholu.

    Alkohol to raczej prostacki prezent przynajmniej w takim budrzecie ;).
    Lepiej już czekoladki.

    > Mamy 1 dzień, więc wysyłkowo odpada. Napisałem bardzo ogólnie, ale może
    > ktoś coś fajnego poradzi.

    Może kupcie kartkę A1 i napiszcze każdy z osobna za co go lubicie ;)

    > Aby nie zostawić wątku martwego - ktoś zna jakieś śmieszne/ciekawe/żenujące
    > sytuacje związane z prezentami w biurze - innymi słowy, czego nie dawać? ;>

    W sumie możecie mu nawet kupić worek ziemi ogrodowej.. zależy od poczucia
    humoru tej osoby i jej gustu (jak daje śmieszne prezenty to taki powinien
    mu siespodobać)

  • 3. Data: 2006-11-27 14:02:33
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    Bestseller napisał(a):
> [...]
    > ~40 zł. Najlepiej coś nie bardzo śmiesznego, ale także nie coś, co by mu
    > się przydało np. tylko w pracy - aby miał z tego pożytek poza nią.

    zabawną myszkę do komputera, np. taką z pływającą rybką - do
    zakupienia np. w mediamarkcie. zabawne i najprawdopodobniej tylko on
    będzie z tego korzystał.

  • 4. Data: 2006-11-27 14:21:43
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 27-11-2006 o 14:04:35 Piotr Kędziak <s...@e...com>
    napisał(a):

    > Może kupcie kartkę A1 i napiszcze każdy z osobna za co go lubicie ;)

    O to, to. W tym budżecie to bym nawet napisał to na A4 (bo trudno kupić
    jedną kartkę A1), oczywiście długopisem, i dał to firmie zewnętrznej do
    zeskanowania i wydrukowania na A1 (dobrym papierze)

    --
    "Osobiście wierzę w Ducha Świętego, ale trochę martwią mnie ludzie, którzy
    powołują się na osobisty z nim kontakt."

  • 5. Data: 2006-11-27 14:35:54
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    Bestseller napisał(a):

    > Aby nie zostawić wątku martwego - ktoś zna jakieś śmieszne/ciekawe/żenujące
    > sytuacje związane z prezentami w biurze - innymi słowy, czego nie dawać? ;>

    firmowej koszulki w rozmiarze S dla dziewczyny która ze względu na
    rozmiar biustu nosi XL :)

  • 6. Data: 2006-11-27 14:45:43
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    M...@g...bla.bla.com napisał(a):

    > firmowej koszulki w rozmiarze S dla dziewczyny która ze względu na
    > rozmiar biustu nosi XL :)

    Dlaczego nie? :D

    Tobi

  • 7. Data: 2006-11-27 15:33:15
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Tobi napisał(a):

    > Dlaczego nie? :D

    bo w takich warunkach to sie pracować nie da. :D

  • 8. Data: 2006-11-27 15:38:20
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Kędziak" <s...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > Lepiej już czekoladki.

    > Może kupcie kartkę A1 i napiszcze każdy z osobna za co go lubicie ;)

    Jakbym miał w pracy "kolegów", którzy rozważaliby danie mi w prezencie
    czekoladek, albo kartkę z tekstem za co mnie lubią, to bym się pilnował,
    żeby się przy nich nie schylać.

    --
    vertret

  • 9. Data: 2006-11-27 17:50:24
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 13:54:23 +0100, Bestseller <b...@S...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >~40 zł. Najlepiej coś nie bardzo śmiesznego, ale także nie coś, co by mu
    >się przydało np. tylko w pracy - aby miał z tego pożytek poza nią.

    Kubek czy filiżanka, np. coś takiego:
    http://www.filizanka.pl/zal_fs/FZd_295.jpg

  • 10. Data: 2006-11-27 19:59:56
    Od: mynthon <m...@o...p.lodz.pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Dnia Mon, 27 Nov 2006 13:54:23 +0100, Bestseller <b...@S...pl>
    > wklepał(-a):

    > Kubek czy filiżanka, np. coś takiego:
    > http://www.filizanka.pl/zal_fs/FZd_295.jpg

    Trzeba znalezc jakies dziecko (najlepiej około 5 lat) które narysuje
    podstawowy rysunek, typu drzewko, domek piesek i słoneczko, dodajemy
    napis "Dla najlepszego grafika IV RP" i walimy taki nadruk na kubek lub
    koszulka (w marketach taki rzeczy robią) i mamy prezent użyteczny i
    śmieszny.

    Mateusz