PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konczaca sie umowa i rozmowa nt. jej przedluzenia ;-)

  • 1. Data: 2006-11-26 21:02:32
    Temat: Konczaca sie umowa i rozmowa nt. jej przedluzenia ;-)
    Od: Rutin <a...@t...pl>

    Witam, pracuje w pewnej firmie jako informatyk i jest to moja pierwsza
    praca - 1/4 etatu (jestem studentem ostaniego roku studiow i mi ten etat
    na obecna chwile bardzo odpowiada:] ) na czas okreslony. Umowa jest do
    konca tego roku, a pracuje od 01.09.2006. Podczas podpisywania umowy
    kadrowa mowila ze po tej umowie na czas okreslony zostanie mi
    przedstawiona oferta na czas nieokreslony jesli tylko sie sprawdze na
    tym stanowisku co jest oczywiscie logiczne.Poprzedni informatyk sam
    odszedl po przepracowananiu tam ponad 2 lat, czyli rotacji nie ma tak
    duzej ;-)

    Dlatego zwracam sie do was z pytaniem kiedy i do kogo wypada sie udac w
    celu dowiedzenia sie czy umowa zostanie mi przedluzona czy raczej mam
    juz zaczac szukac nowej pracy?

  • 2. Data: 2006-11-26 21:45:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ekcvda$ago$2@node4.news.atman.pl Rutin <a...@t...pl>
    pisze:

    > Dlatego zwracam sie do was z pytaniem kiedy i do kogo wypada sie udac w
    > celu dowiedzenia sie czy umowa zostanie mi przedluzona
    Należy o tym rozmawiać z pracodawcą lub osobą reprezentującą go w zakresie
    zawierania stosunku pracy. Masz napisane na umowie.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-11-27 12:35:50
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

    Użytkownik "Rutin"

    > Dlatego zwracam sie do was z pytaniem kiedy i do kogo wypada sie udac w
    > celu dowiedzenia sie czy umowa zostanie mi przedluzona czy raczej mam juz
    > zaczac szukac nowej pracy?

    Do bezpośredniego przełożonego. On już będzie wiedział z kim rozmawiać.
    Poza tym kiepsko to wygląda wg mnie jak szeregowy pracownik idzie do
    dyrektora czy prezesa po 50zł podwyżki czy przedłużenie umowy. Od tego jest
    kierownik komórki żeby z nim uzgodnić, jak trzeba iść wyżej to już on
    pójdzie.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 4. Data: 2006-11-27 14:25:35
    Od: Rutin <a...@t...pl>

    Larsoden napisał(a):
> [...]
    > dyrektora czy prezesa po 50zł podwyżki czy przedłużenie umowy. Od tego
    > jest kierownik komórki żeby z nim uzgodnić, jak trzeba iść wyżej to już

    Tylko ze moim bezposrednim przelozonym jest wlasnie szef i wlasnie
    dlatego nie wiem gdzie mam isc. Myslalem zeby isc do kadrowej bo w sumie
    mila kobieta i duzo mi na poczatku pomogla - tylko czy wypada isc i
    zagadac? A takze kiedy isc? Na poczatku grudnia czy juz teraz mam isc?

  • 5. Data: 2006-11-27 17:28:34
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 15:25:35 +0100, Rutin <a...@t...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >mila kobieta i duzo mi na poczatku pomogla - tylko czy wypada isc i
    >zagadac? A takze kiedy isc? Na poczatku grudnia czy juz teraz mam isc?

    Idzie się do tzw. osoby decyzyjnej. Kadrowa raczej nią nie jest.

  • 6. Data: 2006-11-27 20:01:49
    Od: Rutin <a...@t...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Idzie się do tzw. osoby decyzyjnej. Kadrowa raczej nią nie jest.

    Czyli z tego wynika ze mam isc odrazu do szefa? Strach pomyslec ;-)

  • 7. Data: 2006-11-28 07:21:44
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

    Użytkownik "Rutin" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko ze moim bezposrednim przelozonym jest wlasnie szef i wlasnie

    No to idź do niego.

    > dlatego nie wiem gdzie mam isc. Myslalem zeby isc do kadrowej bo w sumie
    > mila kobieta i duzo mi na poczatku pomogla - tylko czy wypada isc i
    > zagadac?

    Do kadrowej nie ma po co iść, zazwyczaj to nie ona podejmuje decyzje.

    > A takze kiedy isc? Na poczatku grudnia czy juz teraz mam isc?

    Widzę, że oczekujesz konkretów. Idź 4 grudnia przed południem.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/