PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawnik - informatyk. Co sadzicie o takim wyksztalceniu? › Re: Prawnik - informatyk. Co sadzicie o takim wyksztalceniu?
  • Data: 2002-04-04 08:16:20
    Temat: Re: Prawnik - informatyk. Co sadzicie o takim wyksztalceniu?
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Wasiuk na pl.praca.dyskusje:

    > mogę... ;-)
    > ale wiesz: nie widzę związku z moim pytaniem...
    > Po prostu uzasadnij swoją wypowiedź:

    To są na tyle odległe i zarazem dziedziny, że jeśli będziesz chciał
    się zajmowac naraz oboma (a nie np. byciem prawnikiem zajmującym się
    ,,prawem komputerowym'' lub informatykiem, zajmującym się np. dowodzeniem
    poprawności algorytmów zawartych w prawie ;-) to ma szansę Ci to po
    prostu nie wyjść. I oczywiście studia w jednym z tych kierunków mogą być
    zbędne, jeśli w praktyce zawodowej wejdziesz na daną ścieżkę i tak
    będziesz musiał (chciał) opanować samodzielnie daną dziedzinę.

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/