PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawnik - informatyk. Co sadzicie o takim wyksztalceniu? › Re: Prawnik - informatyk. Co sadzicie o takim wyksztalceniu?
  • Data: 2002-04-04 09:10:39
    Temat: Re: Prawnik - informatyk. Co sadzicie o takim wyksztalceniu?
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mogę... ;-)
    > ale wiesz: nie widzę związku z moim pytaniem...
    > Po prostu uzasadnij swoją wypowiedź:
    > T.
    >
    > Studia daja slabe podstawy do prawdziwej pracy w firmie. Dopiero na
    konkretnym stanowisku laczy sie teorie z praktyka i "dociera" zawodowo..jedni
    krocej...inni cale zycie. Ja w takim polaczeniu widze jedyne uzasadnienie, ze o
    aplikanture ciezka i duza kancelaria moze wybrac takiego goscia, bo przy okazji
    przy sprzecie i sieci pomoze:).
    Chyba ze BSA lub policja..ale to tez praktycznie wykorzystanie jednego z
    zawodow, a drugi w stopniu takim, ze wystarczyloby przeszkolenie....prawnik
    potrafiacy na dysku odnalezc oprogramowanie pirakie lub informatyk oceniajacy
    samodzielnie ze znalazl nielegalny program.:)Albo informatyk w firmie
    uzasadniajacy, ze odnalezione oprogramowanie absolutnie nie jest pirackie:)

    Faktycznie sensowniejsze sa , zreszta bardzo popularne, polaczenia typu
    ksiegowosc-informatyka.

    W polaczeniu z postu, jeden z zawodow predzej czy pozniej bedzie hobby..moze
    nawet zaawansowanym..ale hobby.

    Pozdrawiam
    Krzysztof