PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawa do stworzenia programu komp.? › Re: Prawa do stworzenia programu komp.?
    From: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prawa do stworzenia programu komp.?
    Date: Mon, 11 Nov 2002 20:29:21 +0100

    Użytkownik "news" <a...@S...GDZIE.INDZIEJ.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:aqokb8$87b$1@news.tpi.pl...
    > mozesz, ale:
    > jesli przezucisz algorytmy do buldiera, bez wiekszych modifikacji
    funkcjonalnych,
    > formalnie mozesz miec potem klopoty. mozesz, jesli firma poczuje sie
    zagrozona
    > i pojdzie z tym do sadu. wtedy zbiegna sie eksperci, by grzebac sie twoim
    kodzie
    > i porownywac. ze swojej strony moge ci doradzic, zmieniac lub modifikowac
    co
    > tylko mozesz...
    Po co? Aplikacja jest wlasnoscia firmy, ale on jest jej autorem, moze
    swobodnie skopiowac kod zrodlowy i skompilowac go od nowa pod inna nazwa.
    Jesli masz dowod na to, iz tamta aplikacje ty pisales, mozesz to robic bez
    problemu. Twoja poprzednia firma ma prawo do aplikacji, ale swoiste
    rozwiazania uzyte do przepisania algorytmu logicznego programu na "jezyk
    komputera" naleza do Ciebie. Nie mozliwe bowiem jest zmienienie sposobu
    programowania ot tak sobie, kod kazdego z nas jest inny, kazdy z nas
    napisalby to samo na wiele roznych sposobow. Nie watpie w to, iz po
    przeanalizowaniu kilku kodow zrodlowych twoich programow bez trudu
    rozpoznalbym twoje dzielo wsrod wielu innych.

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

    ps. sam zrobilem to i nawet probowano ciagac mnie po sadach, moj prawnik
    jednak skutecznie zniechecil moich bylych pracodawcow do tego.