PracaGrupypl.praca.dyskusje[Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy › Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
    Date: Fri, 29 Sep 2006 15:59:05 +0200

    Any User wrote:

    > Tak. Normalne pieniądze, to są takie, za które opłacisz podstawowe
    > rachunki. Ale odkładanie, to już jest luksus.

    > No bez jaj...

    O jajach tu nie pisal (:P)

    > To jeszcze ok.

    > Znowu przesadzasz. Chcesz mieć kasę na luksusy, to poświęcaj się dla
    > firmy, zostań dostrzeżony, awansuj i miej. Najlepiej to każdemu robolowi
    > kokosy dawać za to tylko, że raczy popracować przez 8 godzin...

    Gdzie ty tu widzisz kokosy, wg ciebie normalna pensja to jest taka,
    dzieki ktorej wegetuje czlowiek, czyli jak to ktos okreslil, za malo by
    zyc, za duzo by umrzec... Jak podoba Ci sie taki sposob na zycie, to
    prosze bardzo, ale nie mow, ze wszyscy tak maja zyc.

    > Popatrz na to z drugiej strony. Dzięki takim warunkom pracownik ma
    > nieporównywalnie lepszą motywację do pracy. A dlaczego? Otóż jeśli
    > pracownik dysponuje "backupem", to nie pracuje tak wydajnie i ofiarnie,
    > jak mógłby, gdyż właśnie zdaje sobie sprawę, że w razie czego, to ... -
    > a jeśli nie ma żadnego odwrotu, to pomaga mu pracować lepiej i być
    > wiernym swemu pracodawcy.

    czyli chcesz miec niewolnikow, a nie pracownikow... Twoj problem, tu o
    nich juz coraz trudniej - cale szczescie.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl