PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy to obiboki i oszuści!!! › Re: Pracownicy to obiboki i oszu?ci!!!
  • Data: 2002-05-10 19:35:27
    Temat: Re: Pracownicy to obiboki i oszu?ci!!!
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam F. napisał:
    >(...)

    >na ich miejscu tez bym to robił. Możliwe że Ty również.
    >
    > Trafiłeś w dziesiątkę... wiele osób na tej grupie w gruncie rzeczy zazdrości
    > tym ludziom, gdyż sami również by chcieli ukraść bezkarnie milion lub dwa.
    > Uczciwych można zapewne policzyć na palcach jednej ręki.

    Mój kolega z podstawówki miał firmę budowlaną. Brał od ludzi kasę, potem
    mu "się wydawała". Dzisiaj ma sprawę w sądzie, dobrze jeżeli posiedzi
    tylko kilka lat. Łączna suma zobowiązań spółki ok. miliona USD. Jeżeli
    bardzo ci zależy, podam nr RHB i datę najbliżsej rozprawy. Będziesz mógł
    osobiście zapytać, czy jest zadowolony z życia i czy można mu zazdrościć.
    Co do tego, czy bym kradł, to opinię mam sprecyzowaną. Kraść warto
    dopiero powyżej pewnej sumy; rozsądne minimum to kilkaset tysięcy
    złotych, mnie osobiście nie zadowala, cenię się wyżej. Ważne jest też
    kogo się okrada - podobnych sobie - a i owszem. Okradanie ludzi ubogich
    jest nieetyczne. Miałem propozycję takiej pracy i z niej zrezygnowałem,
    właśnie dlatego, że nie chciałem być "na ich miejscu".

    Dogbert