PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ? › Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
    From: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
    Date: Mon, 03 Jul 2006 21:27:06 +0200

    Jotte napisał(a):

    > a) - udowodnienie tych twierdzeń zawierające wiarygodne i sprawdzalne
    > źródła (wraz ze sprecyzowaniem dostępu do nich), profesjonalne analizy i
    > opinie uznanych rzeczoznawców,

    praktyka. choć może jakieś mądre głowy prowadziły badania.

    Jak jedziesz do przysłowiowej Irlandii to jedziesz... pracować. U nas
    jak idziesz do pracodawcy to idziesz ... mieć pracę.

    Jak w przysłowiowej Irlandii źle pracujesz to wylatujesz na pysk.
    Jak u nas źle pracujesz, to winne sa małe pieniądze, złe warunki pracy,
    nadmiar pracy, nadgodziny ... A niech cię pracodawca ŚMIE zwolnić - od
    razu lecisz się skarżyć do sądu pracy na "złego" pracodawcę.

    jakoś zauważam tendencję:
    jak u nas to pracownik jest Panem
    jak w Irlandii to sie robi malutki i zaczyna pracować.

    Moje zdanie jest takie:
    zatrudnienie na najniższa krajową na okres próbny - człowiek się stara -
    dostaje więcej. Nie stara się - niech jedzie do Irlandii. Szybka
    piłka, niemniej już nie raz się naciąłem na pracownikach, co mieli po
    studiach baaaardzo wysokie wymagania, a jak przyszło do roboty, to
    czekali aż ktoś im podsunie pod nos dokładną instrukcję co mają robić.
    Powyższe stwierdzenie jest niezależne od ilości pieniędzy, które dostają.

    Wojtek