PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca oszukuje? › Re: Pracodawca oszukuje?
    From: the_foe <t...@A...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracodawca oszukuje?
    Date: Wed, 26 Jan 2005 15:48:23 +0100

    Artur napisał(a):
    > on nie ściaga - wystawil refakture wg faktury polkomtel...
    > a poza tym jakie przewinienia? Ja żadnych przewinien nie zrobilem nie
    > zlamalem tez zadnego regulaminu
    >
    > Użytkownik "the_foe" <t...@A...pl> napisał w wiadomości

    ale komu? jesli to telefon na ciebie to masz problem. Jesli to na niego,
    a nie macie zadnej umowy na "odsysanie z pensji" to jego rpoblem.
    Jesli Ci wystawil fakture, to tez jego problem, zeby wystawiac fa trzeba
    cos sprzedac, a jak rozumiem nie podpisywales z nim zadnej umowy na
    swiadczenie uslug.
    Przewinien nei zrobiles, to mogles, trzaba bylo walic umowe o zakazie
    konmkurencji, zaplacilbys najwyzej trzykrotnosc miesiecznej, podstawowej
    pensji. No chyba ze to bylo 15 tys. to wtedy rzeczywiscie wychodzi kolo
    50 tys.