PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca oszukuje? › Re: Pracodawca oszukuje?
  • Data: 2005-01-26 19:15:52
    Temat: Re: Pracodawca oszukuje?
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O. To ja sie zapytam, bo nie wiem :) Co to jest taki list intencyjny i
    > kiedy ma zastosowanie? :) Bo juz ktorystam raz spotykam sie z tym
    > określeniem. A gógle nie dają sensownej odpowiedzi w tym kontekscie :(

    Listem intencyjnym (promesa zatrudnienia) nazywa pismo osoby, ktora reprezentuje
    pracodawce, w ktorym ów reprezentant pracodawcy określa warunki, na jakich chce
    zatrudnic kandydata - jeżeli już się zdecydował na to.
    Stanowisko, rodzaj umowy i jej okres, ogolny zakres obowiązkow i wynagrodzenie,
    ewentualnie środki pozapieniężne, jeśli takie beda przysługiwać pracownikowi .

    Wojtek