PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca oszukuje? › Re: Pracodawca oszukuje?
    From: "Artur" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracodawca oszukuje?
    Date: Wed, 26 Jan 2005 07:46:08 +0100

    Przepraszam moze ja jakis niedorobiony jestem, ale nierozumiem dlaczego w
    tej sytuacji jest poszkodowany pracodawca...

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam jakies szanse w Sadzie Pracy? Wywalcze cos? Ma to w ogóle sens?

    Wszystko ma sens, oprocz Twojej naiwnosci. Jesli wszystko jest tak, jak
    piszesz, to poszkodowany w moim rozumieniu jest Twoj ostatni pracodawca, nie
    Ty:).

    Moja porada NA PRZYSZŁOŚĆ, dla Ciebie i nie tylko:
    - nie napalaj się na prace, zwłaszcza jeśli masz juz jedna;
    - nie bój się zapytać bezczelnie wprost o warunki pracy, wymagane
    zaświadczenia, oświadczenia, umowy dodatkowe, zakazy, nakazy, regulamin
    pracy, opis stanowiska, sposób przekazywania wynagrodzenia;
    - ZWYCZAJE, jakie panują w firmie - o to możesz zapytać księgową, kadrową, a
    jak nie masz do nich dostepu - strażnika, który wpuszcza do budynku;
    - zapytaj o umowę o pracę, kwote, ktora na niej bedzie widniała i stanowisko
    jakie będziesz piastował
    - jeśli masz cień wątpliwości, albu czujesz, że negocjator jest silniejszy
    od Ciebie, poproś o list intencyjny (tu wymiekają prawie wszyscy
    ściemniacze, a nikt normalny się nie obrazi);

    a jak juz wszystkiego w swoim imieniu dopilnujesz, to będziesz pracował
    zadowolony i spokojny

    Wojtek