PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna dla programisty › Re: Praca zdalna dla programisty
    From: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca zdalna dla programisty
    Date: Wed, 26 Oct 2005 12:05:59 +0200

    > dotyczącego pracy w domu chciałbym zapytać, czy znacie przypadki
    > programistów pracujących dla firm (nie chodzi mi o freelancerów) w domu?
    > Czy duże i znane firmy zatrudniają w ten sposób, czy to domena firm
    > średnich i małych? Przykłady takich firm byłyby szczególnie cenne :).
    >
    > Co z firmami zagranicznymi? Czy jest realna szansa, że zostając w Polsce
    > można pracować dla zagranicznych firm?

    Dla programistow z doswiadczeniem i repzrezentujacych cos wiecej niz lokalny
    rynek ma do zaoferowania czemu nie... Pracodawca wybierajac , ze zatrudnia
    kogos do pracy zdalnej zazwyczaj jest do tego zmuszony tym, ze na lokalnym
    rynku pracy nie ma odpowiednich osob. Odnosnie pracy na zachodzie to nie
    wiem, na pewno sie da... ale zeby pracodawca szukal poza swoim krajem ...
    musza byc kolejn warunki :)
    Jarod