PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna dla firmy z Unii Europejskiej › Re: Praca zdalna dla firmy z Unii Europejskiej
    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>
    Subject: Re: Praca zdalna dla firmy z Unii Europejskiej
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Tue, 29 May 2007 22:33:37 +0200

    Dnia 24 May 2007 03:05:23 -0700, Piotr 'Qertoip' Włodarek napisał(a):

    > Na stałe.
    >
    > Coś nie wydaje mi się, żebym nie musiał w Polsce zapłacić żadnego
    > podatku. Nie mam o tym temacie pojęcia, ale potencjalnie grożą:
    > podatek dochodowy, ZUS, VAT i cło. Jak to ugryźć?

    Niech ciebie zatrudnią jako telepracownika. Co prawda jest okres
    przejściowy, ale jeśli bardzo im zalezy - bez problemu załatwią ci
    pozwolenie na pracę.

    Obowiązuje zasada, że pracownik z Polski, który przepracował legalnie, na
    podstawie zezwolenia, bez przerwy, 12 miesięcy w zatrudnieniu na podstawie
    stosunku pracy, i w tym czasie miał miejsce pobytu w Niemczech, otrzymuje -
    na wniosek -nieograniczony dostęp do otwartego rynku pracy
    (ARBEITSBERECHTIGUNG EU) i może poszukiwać zatrudnienia według własnego
    wyboru.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net