PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zarobki, Krakow, Wroclaw

  • 1. Data: 2006-03-19 18:06:12
    Temat: Praca zarobki, Krakow, Wroclaw
    Od: "AJ" <n...@n...pl>

    Witam,

    Orientuje sie ktos moze...
    Na jakie zarobki moze liczyc programista C++ we Wroclawiu (Siemens) lub w
    Krakowie (Motorola)?

    A moze ktos wie na ile mozna liczyc w Warszawie?

    --
    Pozdrawiam,
    AJ

  • 2. Data: 2006-03-19 20:07:13
    Temat: Re: Praca zarobki, Krakow, Wroclaw
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Wawa - 3k brutto (student bez doświadczenia)

  • 3. Data: 2006-03-19 20:38:32
    Od: jerry <...@x...pl>

    SIEMENS - 3.000 pln brutto - absolwent, bez doświadczenia komercyjnego

  • 4. Data: 2006-03-20 11:52:33
    Od: "kolezanka" <n...@p...do.mnie>

    Użytkownik "AJ" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Orientuje sie ktos moze...
    > Na jakie zarobki moze liczyc programista C++ we Wroclawiu (Siemens) lub w
    > Krakowie (Motorola)?

    SIEMENS - programista C++, ok. 7-8 lat doświadczenia 8.000 brutto (ale
    kręcili nosem :) )

  • 5. Data: 2006-03-20 13:43:49
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

    > Na jakie zarobki moze liczyc programista C++ we Wroclawiu (Siemens)

    moja kolezanka po matematyce, samouk, bez doswiadczenia 3tys brutto

  • 6. Data: 2006-03-20 14:28:27
    Od: "Michał" <login=mmichal@server=tlen.pl>

    > SIEMENS - programista C++, ok. 7-8 lat doświadczenia 8.000 brutto (ale
    > kręcili nosem :) )

    Sam C++ i aż takie zarobki? Ile i jakie biblioteki trzeba znać? Na czym
    polega taka robota?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-03-20 17:12:41
    Od: "x...@p...onet.pl" <x...@p...onet.pl>

    kolezanka wrote:
    > Użytkownik "AJ" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > SIEMENS - programista C++, ok. 7-8 lat doświadczenia 8.000 brutto (ale
    > kręcili nosem :) )

    :rotfl

    siemens - programista c++ ok. 7-8 lat doswiadczenia
    8000 brutto ... chyba rubli transferowych :)

    albo ten siemens jest nie we wroclawiu
    a /kolezanka/ siedzi na delegacjach...

    xxagaxx

  • 8. Data: 2006-03-20 22:11:41
    Od: "Arek Balwierz" <a...@i...pl>

    Oj nie wiem w Wawie czlowiek z 4 letnim doswiadczeniem zarobi podobna kase i
    to w polskiej firmie.

    pozdr.
    Jospin
    Uzytkownik <x...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 9. Data: 2006-03-21 10:18:49
    Od: "kolezanka" <n...@p...do.mnie>

    Użytkownik "Michał" <login=mmichal@server=tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Sam C++ i aż takie zarobki? Ile i jakie biblioteki trzeba znać? Na czym
    > polega taka robota?

    Nie wiem, jakie biblioteki, ale kolega pelni chyba funkcje kierownika
    projektu czy czegoś takiego (moe stąd taka płaca),
    pozdrawiam
    koleżanka