PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca za friko - co o tym myslicie? › Re: Praca za friko - co o tym myslicie?
    From: "db501" <d...@t...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca za friko - co o tym myslicie?
    Date: Fri, 27 Jun 2003 23:35:45 -0700

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message
    news:m2k7b629pw.fsf@pierdol.ninka.net...

    > zdumiewa mnie, ze nawet w tak oczywistym przypadku znajduja sie
    > ludzie, co to wierza, ze na tym dobrze wyjda.
    >
    > absolutnie zadziwiajace. z drugiej strony, toz to w polsce majatek
    > robia wszelakiego rodzaju naciagacze...
    >

    > --
    > Nina Mazur Miller
    > n...@p...ninka.net
    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/

    W Polsce to sie nazywa naciaganie a w USA self-esteem and professional
    image. Nie widze tutaj nic zdumiewajacego ani oczywistego. Jan a przyklad
    bym poszedl do tej pracy za darmo chociaz by po to zeby sie rozejrzec poznac
    paru ludzi i zobaczyc jak oni pracuja. Gdyby mnie to zaczelo nudzic to bym
    to rzucil po tygodniu.