PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w tzw. Polsce › Re: Praca w tzw. Polsce
  • Data: 2008-10-11 07:28:08
    Temat: Re: Praca w tzw. Polsce
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Benek" <benetto@[usunto]gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:r4fre49hkgvs0o4ndsmskb40rbedku7peo@4ax.com...
    > Witam
    >

    > Tak mówią, że jest praca w Polsce. Wróciłem z UK i nie mogę się
    > przyzwyczaić do skurw.stwa w Polsce. Ten kraj trzeba przeorać może
    > dzieci post komunistów będą miały jeszcze lepiej....

    A myślisz, że czyja to wina?
    Poczytaj odpowiedzi jakie dostałeś - w większości napisane przez buraków,
    którzy siedzą w swoich małych miasteczkach. Niestety tak to jest, że
    jestesmy zakopleksionym, buraczanym narodem. Niestety lata komuny zrobiły
    swoje i teraz nawet młodzi wolą nie wyróżniac się z tłumu, bo takiej zawiści
    jak u nas to chyba nigdzie nie ma. Udało się komuś, to wiadomo, ze
    złodziej - innego wytłumaczenia Polak nie znajdzie.
    Jedno co mnie zdziwiło na początku, że tam sporo ludzi się uśmiecha, nawet
    jeżeli ich pracą jest sprzątanie ulicy.

    Ja zawsze jak wracam z Anglii, to mam porownanie na lotnisku - na Heathrow
    zawsze pracownicy uprzejmie - "prosze", "dziekuję", a u nas goście od
    sprawdzania paszportów nawet na zwykłe "dzień dobry" nie potrafią
    odpowiedzieć.