PracaGrupypl.praca.dyskusje[Karany] Praca w sektorze IT › Re: Praca w sektorze IT
  • Data: 2008-11-22 08:47:38
    Temat: Re: Praca w sektorze IT
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lis, 09:19, "Noe Bat" <n...@o...pl> wrote:
    > No tak. Spotkałem oświadczenie na pracę w urzędzie, ale sądzę, że jakbym np
    aplikował do pracy w więzieniu to by już musiało być zaświadczenie.

    Osobiscie nie spotkalem sie ani z zadaniem oswiadczenia ani
    zaswiadczenia. Na szczescie nie musze isc na panstwowe.
    Za to jakbym byl pracodawca i mialbym pomysl aby sie interesowac
    niekaralnoscia pracownikow, to wymagalbym zaswiadczenia :) No i gdybym
    go wymagal to pewnie w zdecydowanej wiekszosci przypadkow stwierdzenie
    karalnosci powodowaloby skreslenie kandydata.