PracaGrupypl.praca.dyskusje[Karany] Praca w sektorze IT › Re: [Karany] Praca w sektorze IT
  • Data: 2008-11-22 16:28:48
    Temat: Re: [Karany] Praca w sektorze IT
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W prywatnych firmach IT nigdy nie padło nawet takie pytanie. Gdy
    > pracowałem w banku musiałem wypełnić oświadczenie - z tego co pamiętam
    > była tam klauzula że "za składanie fałszywego oświadczenia...".
    > W korporacji w której teraz pracuję na jakimś arkuszu był punkt: karany/
    > nie karany. Bladego pojęcia nie mam co by się stało gdybym wpisał że
    > byłem karany w przeszłości bo arkusz dostałem w pierwszym tygodniu pracy
    > ;) a już nie wspomnę o weryfikacji której praktycznie pewnie nie ma.

    No proszę. A mnie przy zatrudnianiu pytano o to 2 razy. U obecnego
    pracodawcy, oraz u drugiego wstecz. Ale w obu przypadkach tylko
    oświadczenie - przy czym u obecnego z podobną klauzulą, a u drugiego
    wstecz bez niej.

    Natomiast na agenta ubezpieczeniowego trzeba dostarczyć zaświadczenie.

    A także na dowolne stanowisko (również managerskie) w jednej z
    poznańskich firm logistycznych.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com