PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w logistyce

  • 1. Data: 2002-11-19 18:05:57
    Temat: Praca w logistyce
    Od: b...@g...pl

    Witam.

    Jestem studentem II roku logistyki w Miedzynarodowej Wyzszej Szkole Transportu
    i Logistyki we Wroclawiu (licencjat). Szukam pracy zwiazanej z kierunkiem moich
    studiow (we Wroclawiu). Jestem w pelni dyspozycyjny od pon. do pt. Dzieki!

  • 2. Data: 2002-11-19 21:45:24
    Temat: Re: Praca w logistyce
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

> [...]
    > studiow (we Wroclawiu). Jestem w pelni dyspozycyjny od pon. do pt. Dzieki!

    ...i nie umiem szukac pracy.

    Kilka rad:
    1. Napisz CV i zawrzyj w nim wszystko co moze byc przydatne dla pracodawcy.
    2. Zloz to CV w kilku najwiekszych biurach posrednictwa pracy (we Wrocku jest
    na pewno takich kilka).
    3. Napisz oferte na pl.praca.szukana. NIGDY na pl.praca.dyskusje i innych listach.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow