PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w domu - zarabiaj w Sieci › Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
  • Data: 2005-12-16 16:44:38
    Temat: Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O boże! Proszę tylko się nie obrażaj i napisz ilu naiwniaków kliknęło tam,
    > dobra? Koniecznie!

    Ok, nie obrażam się :-))
    Naprawdę zaciekawiła mnie reakcja grupowiczów. Ktoś uznał mój post za spam i
    usunięto ten alias, pod którym była stronka, a przecież opublikowałem go na
    grupach tematycznie z tym związanych. A poza tym same ataki i złośliwości.
    Ale w sumie to rozumiem - u nas zarabianie w sieci kojarzy się tylko z
    naciąganiem i stronkami typu "klamm", gdzie po miesiącu czy dwóch można
    dostać 5 euro. Skoro taka była reakcja to ja już się z tym nie wychylam,
    chciałem się tylko podzielić informacjami, ale skoro taka jest reakcja to
    trudno.