PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w domu

  • 21. Data: 2006-06-21 13:13:56
    Temat: Re: Praca w domu
    Od: "iska" <k...@w...pl>

    SOCAR napisał(a):

    > Zauważ że "grzegorz" i "iska" to ta sama osoba, tylko ze ze zmienionym
    > nickiem i adresem email (vide: NNTP-PostingHost & UserAgent).
    >
    > Szkoda czasu na uświadamianie tego niedorozwoja. Niestety produkuje się na
    > róznych grupach ze swoimi bzdurnymi "przemyśleniami" czy nawołaniami na
    > rózne tematy, zamiast wziąść się do pracy - której nie ma i (AFAIK) żeruje
    > na zasiłkach ew. dochodach (teoretycznej) żony.
    >
    > Pare osób próbowało mu uświadomić normalny porządek rzeczy, ale osoba jego
    > pokroju nie jest niestety w stanie przyswoić tak zaawansowanej wiedzy.

    Jestem z Jelonki i mam łącze w dialogu, ale Pana Grzegorza nie znam.
    Działam w MLM od dwóch lat i jesteście Panowie w błędzie...
    Iska

  • 22. Data: 2006-06-21 13:17:42
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2006-06-21 14:07, spoglądając w dolinę, Użytkownik SOCAR napisał(a):

    > Niestety "grzesiu" jest tak rozgarnięty jak śnieg przez drogowców w zimie:
    > http://www.ropoiwzk.com/pit.pdf ==> ++NIP ++Nazwisko ++Adres :P

    Ha!

    To, tą osobę (wirtualnie) znam, lokalne fora są pełne jego "felietonów". Jak komuś
    się nudzi, to może sobie wygooglać "Grzegorz_N Jelenia Góra" lub zerknąć:
    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/
    A i tutaj, ten Pan, już się kiedyś reklamował: http://tiny.pl/tw5x

    Kornel

  • 23. Data: 2006-06-21 13:34:11
    Od: "iska" <k...@w...pl>

    Oprócz typowych piramid finansowych istnieją metody sprzedaży,
    które wykazują pewne podobieństwa, i które często są mylone.
    Metody te zwane często "multilevel marketing" bądź też "network
    marketing", czyli tzw. marketing wielopoziomowy, jako metody sprzedaży
    bądź marketingu polegają na tym, że nabywca jakiegoś towaru nabywa
    jednocześnie prawo sprzedaży określonych produktów w zamian za
    prowizję lub odsetki od obrotu. To samo dotyczy następnych nabywców.
    Struktura multilevel marketing przypomina strukturę o charakterze
    piramidy. Jednakże cel tej formy marketingu jest inny niż cel systemu
    o charakterze piramidy. Marketing wielopoziomowy to metoda sprzedaży.
    Prowizja lub odsetki od obrotu stanowią gratyfikację za sprzedaż
    określonych produktów i są częścią systemu.

    W tym przypadku w grę nie wchodzi wpłacenie określonej kwoty w celu
    uzyskania prawa uczestnictwa, gdyż podstawowym elementem jest
    sprzedaż towarów. Uczestnik kupuje za określoną cenę produkty, a
    jego celem jest sprzedaż z zyskiem. Odbiorca nie płaci za
    uczestnictwo, lecz za produkt. Odbiorcy, którzy nie chcą lub nie
    mogą sprzedać produktów, nie są pokrzywdzeni.

    Ustawodawca wychodząc naprzeciw tego rodzaju formie działalności, w
    której zyski zależą od wielkości sprzedaży konkretnych produktów,
    a nie od sfinansowania przez uczestników znajdujących się na
    niższym poziomie piramidy, spod zakazu organizowania systemu o
    charakterze piramid przewidział wyłączenie systemu marketingu
    wielopoziomowego.

    Zgodnie z art. 17 c ust. 2 nowelizacji - nie stanowi czynu nieuczciwej
    konkurencji organizowanie systemu sprzedaży lawinowej, jeśli
    spełnione zostaną następujące warunki:

    1) korzyści materialne uzyskiwane z uczestnictwa w systemie sprzedaży
    pochodzą ze środków uzyskiwanych z zakupu lub ze sprzedaży dóbr i
    usług po cenie, której wartość nie może rażąco przekraczać
    rzeczywistej wartości rynkowej tych dóbr i usług.

    2) osoba rezygnująca z udziału w systemie sprzedaży ma prawo do
    odsprzedaży organizatorowi systemu za co najmniej 90% ceny zakupu
    wszystkich nabytych od organizatora nadających się do sprzedaży
    towarów, materiałów informacyjno-instruktażowych, próbek towarów
    lub zestawów prezentacyjnych zakupionych w przeciągu 6 miesięcy
    poprzedzających datę złożenia rezygnacji organizatorowi systemu
    sprzedaży.

  • 24. Data: 2006-06-21 14:41:18
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia 21 Jun 2006 06:13:56 -0700, iska napisał(a):

    > Jestem z Jelonki i mam łącze w dialogu, ale Pana Grzegorza nie znam.
    > Działam w MLM od dwóch lat i jesteście Panowie w błędzie...
    > Iska

    Grzesiu, nie wydurniaj sie. Wydoroślej w końcu. Za stary jestem żeby tego
    samego IP nie rozpoznać i klienta news/email.

    --
    SOCAR (s...@i...pl)

  • 25. Data: 2006-06-21 14:43:30
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia 21 Jun 2006 06:34:11 -0700, iska napisał(a):

    >[...kupa bzdur...]

    No i świetnie. Problem w tym że ludzi na tej grupie to NIE obchodzi. Chcesz
    się bawić w te idiotyzmy ? Proszę bardzo. Nie zawaracaj tylko głowy na
    grupie tymi infantylizmami.

    *pw*

    --
    SOCAR (s...@i...pl)

  • 26. Data: 2006-06-21 21:08:06
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    20 Jun 2006 08:06:56 -0700, użyszkodnik "Grzegorz"
    <r...@h...com> napisał:

    > Praca przez Internet, dystrybucja pakietów MLM.
    > Proste, latwe i przyjemne - wiecej tutaj:
    > http://www.ropoiwzk.com/witam.htm

    dobra, kto ma te raporty i mi je podeśle na emaila bo zakładam
    uczciwość w/w systemu a nie chce kupować kota w worku ????

    --
    futszaK
    601061867

  • 27. Data: 2006-06-22 09:17:28
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    20 Jun 2006 12:58:18 -0700, użyszkodnik "Grzegorz"
    <r...@h...com> napisał:

    > Wybacz, ale chyba jestem na właściwej grupie, a co do piramidy, to
    > właśnie prawnik kupił ode mnie pakiet wiedzy. Według twojego
    > rozumowania, to PayPal i klikanie w banerki (Eurobarre, Klam itp.) też
    > byłoby nielegtalne, bo zarabia się głównie dzięki poleconym.

    PayPal to są spamerzy, ciągle dostaje jakieś śmieci od nich mimo że
    nie mam ochoty byś ich klientem

  • 28. Data: 2006-06-23 21:11:24
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 20 Jun 2006 12:58:18 -0700, "Grzegorz" <r...@h...com> wklepał(-a):

    >Wybacz, ale chyba jestem na właściwej grupie, a co do piramidy, to
    >właśnie prawnik kupił ode mnie pakiet wiedzy.

    Pewnie potrzebował dowodów.