PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w dni wolne i święta › Re: Praca w dni wolne i święta
  • Data: 2006-03-31 20:44:30
    Temat: Re: Praca w dni wolne i święta
    Od: "Jotte" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e0jtr8$2u6t$1@news.mm.pl Nixe <n...@f...peel> pisze:

    > Czy na tej grupie każdy wcześniej czy później odkrywa swoje prawdziwe,
    > chamskie oblicze (vide choćby Jotte, który zasilił mój KF po tym, jak
    > przestał używać merytorycznych argumentów przerzucając się na wyzwiska)
    To jest nie tyle do niejakiej Nixe (choć pod jej post się podpinam i do niej
    się zwracam), ile do czytelników newsów, jako że archiwa grup dyskusyjnych
    dostępne są w sieci przez długi czas.
    To, co robisz ze swoim czytnikiem, naprawdę nie jest istotne i nikogo nie
    obchodzi. Oświadczam jednak, że po prostu łżesz. Ani razu nie użyłem wyzwisk
    (nawet w stosunku do ciebie - choć to byłoby w znacznej mierze
    usprawiedliwione, a przynajmniej zrozumiałe), również wówczas gdy twoje
    wypowiedzi nie zasługiwały na merytoryczne kontrargumenty. Nawet ostra
    polemika ma swoje prawa, a prostactwo i prymitywizm winny spotkać się z
    odpowiednią reakcją.
    Jednocześnie nadmienię, że sam nie używam KF-a, i wypowiedzi na grupach nie
    filtruję. Jest to moim zdaniem infantylne i świadczące o szczeniackim
    podejściu, bowiem człowiek dojrzały nie chowa się przed informacją, lecz
    zapoznając się z nią podejmuje świadomą, taką czy inną, reakcję.

    --
    Pozdrawiam prawie wszystkich grupowiczów
    Jotte