eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w charakterze helpdeska?? › Re: Praca w charakterze helpdeska??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Zera" <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w charakterze helpdeska??
    Date: Mon, 31 Jan 2005 15:23:30 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <ctlf2d$tr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <ctj9rp$qm5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <9...@4...net>
    <ctl78r$mu5$1@inews.gazeta.pl>
    <1nezqdzcrq7ym$.4u01eh2x81dj$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: cmz107.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1107181453 955 83.31.153.107 (31 Jan 2005 14:24:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Jan 2005 14:24:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:139954
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Kyniu" <k...@U...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:1nezqdzcrq7ym$.4u01eh2x81dj$.dlg@40tude.net...
    > Mon, 31 Jan 2005 12:11:08 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Jolanta Pers
    > napisal(a):
    >
    >> Pierdu, pierdu, pardon my French. 10 lat się po branży IT poniewierałam,
    >> ja,
    >> prosty filolog. Branża IT nie kończy się na programistach.
    >
    > OK, pytanie zatem kiedy pracuje sie w branzy IT a kiedy nie. Kolezanka
    > dziennikarka uwazala ze pracuje w branzy IT bo pisala teksty dla jednego z
    > portali - dla mnie byla dziennikarka czy redaktorem ale sam fakt ze
    > pracowala dla serwisu internetowego nie czynil z niej jeszcze pracownika
    > IT. Bo nie miala pojecia co to jest PHP czy ASP a nawet z HTML'em by sobie
    > nie poradzila. Miala prosty interfejs do wprowadzania tego co naskrobala w
    > notatniku i tyle.
    >
    > Zas pracownik helpdesku nie tylko musi miec przygotowanie merytoryczne i
    > doskonale doswiadczenie by szybko wylapac o co uzyszkodnikowi chodzi ale
    > dodatkowo musi byc w miare dobrym psychologiem by poradzic sobie ze
    > zdenerwowanym lamerem na drugim koncu druta, ktory nawet nie potrafi
    > nazwac
    > tego co widzi na ekranie i nie umie zdefiniowac problemu a oczekuje
    > pomocy.
    > Znam wielu fachowcow ktorzy w kontakcie z takim uzyszkodnikiem zapewne
    > dopusciliby sie rekoczynow :-)
    >
    Oki dobra widze, ze najbardziej jestes wygadany na tej grupie, ale
    moderatorem, to chyba nie jesteś.
    Ale jesli chodzi o helpdeska, to rozumiem, że chodzi tutaj o biegła
    znajomość Win2000/NT/XP, biegła znajomośc sieci!
    Bo helpdesk nie musi byc w końcu webmasterem?!
    Oczekauje informacji w takiej formie. -- --
    > Kyniu |
    ___

    >
    > --
    > _ __ _
    > | |/ / _ _ _ (_)_ _
    > | ' < || | ' \| | || |
    > |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    > |__/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1