PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w branży IT › Re: Praca w branży IT
    From: "Loodek" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w branży IT
    Date: Sun, 20 Jan 2002 10:52:48 +0100

    Ja mam papiery, ale nie mam doswiadczenia. Ale czasami wystarcza to do
    zaproszenia na rozmowe. Jak bylem na takiej do dostalem tak szczegolowe
    pytania i wiazace sie z praktyka ze nie podolalem.
    Ogolnie zecz biorac kurs uwazam za strate pieniedzy i czasu, bo
    wspolkursanci sa z bardzo niskim poziomem .... chyba ze sa egzaminy wstepne
    i nie latwo sie dostac - to moze byc warte ...
    Moje to byly studia podyplomowe, nauczylem sie wiele, ale sporo zajec to
    byla strata czasu. Bylem dobrym studentem, ale teraz za wiele to nie umiem.
    Majac praktyke potrzebujesz czegos na wyzszym poziomie np kurs Cisco, ale
    nie poczatkujacy, tylko ten 2 - to cos dla ciebie. Zaleglosci teoretyczne
    szybko nadrobisz ...
    W CV zwroc uwage na doswiadczenie zawodowe - to powinno wystarczyc.

    ps. choc z drugiej strony jest coraz wiecej ludz po studiach
    informatycznych, specjalistycznych kursach, itp .... a rynek jest teraz
    trudny, wiec kazdy atut sie liczy .......
    ale mysle ze doswiadczenie to jest najwazniejsze ...