PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w branży IT › Re: Praca w branży IT
    From: "Serwiz" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w branży IT
    Date: Sat, 19 Jan 2002 11:16:42 +0100

    Użytkownik "Rav" napisał w wiadomości:
    > Witam.
    >
    > Mam pytanie, czy można dostać pracę w w/w branży nie mając wykształcenia
    > Informatycznego ale posiadając na ten tenat wiedzę i doświadczenie ?
    > Komputerami zajmuję się od ok. 6 lat, od prawie 2 lat jestem
    administratorem
    > osiedlowejsieci komputerowej co wiąże się z tym że zdobyłem dość duże
    > doświadczenie
    > i planuję wybrać się na kurs użytkownika i administratora systemu Linux.
    > Chiałbym się dowiedzieć czy zdobyty papier po tym kursie pomoże mi
    > w jakimś stopniu w znalezieniu takiej pracy.

> [...]
    Teoretycznie coś niby da ale praktycznie to liczy się wiedza o której
    wspominasz. Nikt Ci nie da umowy na czas nieokreślony na podstawie jakiegoś
    papierka. Firmy liczą się z kosztami i dla nich bardziej wartościowym
    pracownikiem jest gościu ze średnim wykształceniem który radzi sobie sam z
    wszystkimi obowiązkami niż jakiś studencina który czegokolwiek się dotknie
    to spartoli. Zawsze na początku jest umowa na okres opróbny która daje
    możliwość wykazania się przydatnością dla danej firmy.

    Serwiz