PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w USC? › Re: Praca w USC?
  • Data: 2005-01-18 08:11:07
    Temat: Re: Praca w USC?
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jest mozliwe dostanie pracy bez znajomosci. Jestem tego zywym przykladem,
    nie mam ukonczonych 10 dodatkowych fakultetow, nie znam 5 jezykow biegle.
    Dodam jeszcze, ze doswiadczenie zawodowe, ktore przygotowalo mnie do nowej
    pracy obejmowalo 7 letni okres zatrudnienia jedynie na dodatkowych etatach
    (podstawowy zawod wykonywany nie mial zwiazku z praca w USC) w efekcie po 2
    rozmowach zaproponowano mi prace, a ogloszenie znalazlem nie w biuletynie
    USC a w gazecie, dopiero w trakcie ostatniej rozmowy okazalo sie ze jest to
    korpus. Coz propozycje przyjalem, pracuje i zobaczymy co dalej :).

    Pozdrawiam K(?)