PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w USA na obozach czy koś był?

  • 1. Data: 2004-02-10 10:01:01
    Temat: Praca w USA na obozach czy koś był?
    Od: "Majszek" <m...@w...pl>

    Poszukuje opinii ludzi którzy pracowali w Sanach na obozach młodzieżowych
    podczas wakacji studenckich organizowanych przez Camp America. Jakie tam są
    warunku, zarobki, pożywienie, bezpieczeństwo.
    Dzięki i Pozdr.

  • 2. Data: 2004-02-10 11:05:29
    Temat: Re: Praca w USA na obozach czy koś był?
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Twoj temat kojarzy mi sie z zupelnie innymi obozami.
    Ogromne sorry za OT
    SAsza

  • 3. Data: 2004-02-10 19:33:24
    Od: readerr <r...@g...pl>

    Majszek wrote:

> [...]
    > podczas wakacji studenckich organizowanych przez Camp America. Jakie tam są
    > warunku, zarobki, pożywienie, bezpieczeństwo.

    o ile mi wiadomo, mozna sie umowic z konsultantami,ktorzy tam pracowali,
    nie wiem na ile to jest piekne jak mowia, wiec wybor nalezy do ciebie,
    na pewno przybliza czego mozna sie tam spodziewac
    Pozdro!