PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca za granicą jako programista, jakie szanse/zarobki/możliwości?

  • 1. Data: 2004-02-10 07:43:31
    Temat: praca za granicą jako programista, jakie szanse/zarobki/możliwości?
    Od: Ekolog <e...@e...pl>

    Czy ktoś z Was ma doświadczennia związane z pracą za granicą jako
    programista www? Jakie są szanse na pozyskanie pracy w krótkim czasie,
    jakich można się spodziewać zarobków?

    W Polsce, zarobki są na poziomie 2000 PLN i pracę można znaleźć bez
    problemu, po około 2 tygodniach szukania.

    Umiejętności to:
    jezyki programowania:
    PHP, Smarty, Perl, C (unix), Bash, Python
    bazy danych:
    MySQL, PostgreSQL, MSSQL
    technologie:
    HTML, XML, XTML,
    administracja serwerami:
    FreeBSD, Linux na poziomie zaawansowanym.
    wykształcenie:
    tytuł inż na uczelni polskiej.

  • 2. Data: 2004-02-10 07:53:30
    Od: "ps" <p...@o...pl>

    (sprostowanie) troche nie na temat

    > W Polsce, zarobki są na poziomie 2000 PLN i pracę można znaleźć bez

    w zależności od firmy, mimo wszystko większość oscyluje w granicach
    1000-2000 brutto

    > problemu, po około 2 tygodniach szukania.

    no nie wiem , zależy w jakim mieście w Warszawie napewno nie

    pzdr. ps