PracaGrupypl.praca.dyskusje › co z tymi ogłoszeniami o pracę?- prośba o radę

  • 1. Data: 2004-02-10 08:34:31
    Temat: co z tymi ogłoszeniami o pracę?- prośba o radę
    Od: "Aniołek" <a...@p...onet.pl>

    doradźcie , czy jest sens umawiać się na spotkania o pracę jeśli nie chcą
    podawać przez tel. o jaką pracę chodzi i nie podają wymagań np. "dodatkowa
    biurowa, stanowisko kierownicze tel.640 71 75- twierdzą że każdy kto się
    zgłosi dostanie pracę, czy poważnie traktować takich potencjalnych
    pracodawców? i czy umawiać się na spotkanie , czy poważne firmy tak robią?
    Szukam pracy od stycznia tego roku i w tej kwestii jestem laikiem.

  • 2. Data: 2004-02-10 09:10:07
    Temat: Re: co z tymi ogłoszeniami o pracę?- prośba o radę
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Aniołek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgłosi dostanie pracę, czy poważnie traktować takich potencjalnych
    > pracodawców? i czy umawiać się na spotkanie , czy poważne firmy tak robią?

    Niepowazne. Zapewne eurofinanz, bo pod dodatkowa biurowa lub wypelnianiem
    ankiet i pomoca w kadrach najczesciej oni sie zglaszaja- widocznie tak ich
    szkola.
    Piramidka z produktami finansowymi, masz sprzedawac badziewie i werbowac
    ludzi do sprzedazy (czesc ich prowizji idzie na twoje konto). Proponuja
    obowiazkowe superszkolenie wyjazdowe w jakis osrodkach ktore nauczy cie
    wszystkiego w dwa dnie (a glupie ludziska na jakies uczelnie wyzsze w tym
    celu uczeszczaja..), warte 800 zl za ktore ty zaplacisz tylko 300. powinni
    mowic ze warte 10000, bylaby jeszcze wieksza oszczednosc i atrakcja.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > Szukam pracy od stycznia tego roku i w tej kwestii jestem laikiem.

    ---

  • 3. Data: 2004-02-11 05:23:48
    Temat: Re: co z tymi ogłoszeniami o pracę?- prośba o rad
    Od: "irek" <j...@N...pl>

    Użytkownik "Aniołek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > doradźcie , czy jest sens umawiać się na spotkania o pracę jeśli nie chcą
    > podawać przez tel. o jaką pracę chodzi i nie podają wymagań np. "dodatkowa

    Olac !!! sa to tworcy baz dany, na podstawie ktorych dostajesz najczesciej
    ofert o "slynnych" wygranych, wycieczkach, kredytach itp., a potem sie
    dziwisz kto o tobie tyle wie. Jak tylko dostaniesz przed rozmowa
    kwestionariusz do wypelnienia gdzie masz podac nip, numer dowodu, prawka,
    telefon i adres to zniakaj blyskawicznie. Jak juz wyjdziesz z takiej
    "rekrutacji" to stan i pomysl ze:
    -"firma" nie mowila o jaki zaklad pracy idzie
    - lokal byl wynajety na dwa trzy dni
    - po jaka ...... podales swoje dane, ktore sa potrzebne juz dla pracodawcy,
    a nie dla rekrutujacego !!!!!!!!
    pozdrawiam
    Irek